سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

نتانیاهو: ایران لجاجت می کند، اما 1+5 بازهم امتیاز می دهد / دیگر دیر شده؛ نمی توانیم جلوی توافق را بگیریم


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد ایران از برخی موارد توافق شده با جامعه بین المللی در مذاکرات هسته ای عدول کرده است.

نتانیاهو: ایران لجاجت می کند، اما 1+5 بازهم به تهران امتیاز می دهند / دیگر دیر شده؛ بیش از این نمی توانیم توافق را رد کنیم یا بگوییم بهتر از این باشد
شین هوا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد ایران از برخی موارد توافق شده با جامعه بین المللی در مذاکرات هسته ای عدول کرده است.

به گزارش «انتخاب»، نتانیاهو تصریح کرد توافق با ایران توافقی «بد» خواهد بود که نباید مورد تایید قرار گیرد.

نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه خود تاکید کرد ایران اعلام کرده است اجازه بازدید سرزده را از مراکز و تاسیسات نظامی خود نخواهد داد.

به گفته وی، ایران همچنین برخی موارد دیگر را که تصور می شد در چارچوب توافقی مورد تایید طرفین قرار گرفته، نادیده گرفته است.

نتانیاهو که از مخالفان سرسخت برنامه هسته ای ایران است خاطرنشان کرد: علیرغم این گزارشها درباره لجاجت های ایران، اعضای گروه پنج به اضافه یک (روسیه، چین، ْآلمان، فرانسه، ْآمریکا و انگلیس) همچنان به دادن امتیاز به ایران ادامه می دهند.

به گفته، وی این توافقنامه که بد به نظر می رسد روز به روز بدتر می شود اما بسیار دیر است تا بتوان جلوی را گرفت یا بر نگارش توافقی بهتر اصرار کرد.

یک هیئت اسرائیلی روز دوشنبه به واشنگتن خواهد رفت تا بتواند درباره عبارات گوناگون چارچوب توافق هسته ای تا قبل از مهلت سی ام ژوئن بر مقامات آمریکایی تاثیر بگذارد.

یک مقام اسرائیلی هفته گذشته به نشریه هاآرتص گفت که این هیئت قصد دارد درباره جوانب فنی توافق هسته ای با مقامات آمریکایی بحث و گفتگو کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.