سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

چرا امریکا و اسرائیل نگران S300 های ایران هستند؟


ماجرای ارسال سیستم های موشکی «اس – ٣٠٠» به ایران، بار دیگر در کانون توجهات رسانه های گروهی جهان قرار گرفته است. الکساندر فومین، رئیس سرویس فدرالی همکاری نظامی و فنی، خبر مربوط به ارسال نخستین محموله از این سیستم به ایران را به خبرنگاران اعلام کرده است. وی همچنین اعلام کرده که در آینده نزدیک، دومین محموله آن نیز ارسال خواهد شد.

نزاویسمایا گازتا نوشت: ماجرای ارسال سیستم های موشکی «اس – ٣٠٠» به ایران، بار دیگر در کانون توجهات رسانه های گروهی جهان قرار گرفته است. الکساندر فومین، رئیس سرویس فدرالی همکاری نظامی و فنی، خبر مربوط به ارسال نخستین محموله از این سیستم به ایران را به خبرنگاران اعلام کرده است. وی همچنین اعلام کرده که در آینده نزدیک، دومین محموله آن نیز ارسال خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، یک ماه پیش، سرگئی چمزوف، مدیر عامل شرکت «روس تخ»، از آمادگی روسیه برای اجرای کامل قرارداد فروش چهار مجموعه توپخانه – موشکی «اس – ٣٠٠ فاووریت» به ایران، در سال جاری، سخن گفت که اجرای آن به خاطر اعمال تحریم ها، تا مدتی متوقف شده بود. وی خبر داد که ارسال این مجموعه ها به ایران بر اساس جدول زمان بندی شده مورد توافق طرفین اجرا خواهد شد. در همین رابطه، در روزهای اخیر، الکساندر فومین، مدیر سرویس فدرالی همکاری نظامی و فنی، ارسال «بیش از یک مجموعه» به ایرانی ها را تأیید کرد.

بر اساس اطلاعات رسیده به «نزاویسیمایا گازتا»، دو توپخانه موشکی «اس – ٣٠٠» به ایران ارسال شده است که هر یک از آنها، مشمول یک مجموعه توپخانه – موشکی با مجموعه کاملی از سیستم تجهیزات ویژه ای است.

در ماه آوریل، در رژه نظامی در تهران، کل ساختار توپخانه – موشکی ضد هوایی «اس – ٣٠٠» به نمایش گذاشته شد. سردار فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی «خاتم الانبیاء»، در شبکه تلویزیونی ایران خبر داد: «تا پایان سال جاری، این سیستم های «اس – ٣٠٠» در تسلیحات نظامی ایران منظور خواهند شد (بر اساس تقویم ایران – تا پایان مارس سال ٢٠١٧ میلادی). با کمک این مجموعه ها و دیگر سیستم ها، هر لحظه، حریم هوایی ایران رصد خواهد شد».

گفتنی است که مجموعه توپخانه موشکی - ضد هوایی «اس – ٣٠٠ فاووریت» برای محافظت از یگان های نظامی، تأسیسات راهبردی، مراکز هدایت کننده، پایگاه های نظامی، مراکز آموزشی و تأسیسات صنعتی در برابر حملات موشک های بالستیک و کروز، هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای راهبردی و فنی پیش بینی شده است. رادار مراقبت مرکز فرماندهی مجهز به شبکه فاز گردان آنتنی با دیاپازن – s، شناسایی تأسیسات هوایی در شعاع ٣٠٠ کیلومتری و نیز شناسایی دولت صاحب هواپیمای در حال پرواز را با کمک سیستم های شناسایی ممکن می سازد. برد انهدام توسط موشک ها برای اهداف آئرودینامیک ٢٠٠ – ٣ کیلومتر، برای اهداف بالستیک ٤٠- ٥ کیلومتر و برای اهداف در ارتفاع پایین پرواز ٣٨ – ٥ کیلومتر می باشد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی، چهار مجموعه از این سیستم دفاع ضد هوایی، می توانند آسمان تمامی مراکز مهم و مناطق ایران را تحت پوشش قرار دهند. برای نمونه، ژنرال آیتچ بیژف، فرمانده سابق سیستم دفاع ضد هوایی کشورهای مشترک المنافع، نیز چنین عقیده ای دارد. به گفته وی، حتی دو مجموعه ارسالی سیستم «اس – ٣٠٠» قادرند در مرحله مطرح بودن تهدیدها، در برابر حملات، پوشش مطمئنی را به وجود آورند». بیژف معتقد است که چهار مجموعه نیز می توانند چتر مطمئن ضد هوایی و ضد موشکی بر فراز کل خاک ایران را به حساب قابلیت بسیجی بالا و قابلیت واکنش سریع در موضع گیری نظامی این کشور به وجود آورند.

طرح تشکیل سیستم موثر دفاع ضد موشکی در ایران به حساب خرید تسلیحات مربوط از روسیه ١٠ سال پیش مطرح شد. اینجا از قراردادی سخن در میان است که مسکو و تهران برای ارسال پنچ مجموعه سیستم توپخانه - موشکی «اس – ٣٠٠» در سال ٢٠٠٧ میلادی، منعقد کردند. اما، در سال ٢٠١٠ میلادی، در پی تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای ممنوعیت فروش و یا ارسال تسلیحات تهاجمی سنگین به ایران، دیمیتری مدودف، رئیس جمهور وقت فدراسیون روسیه، ارسال تسلیحات تدافعی مدرن به ایران را ممنوع کرد. این قرارداد به صورت یک جانبه لغو شد و پیش پرداخت به تهران باز گردانده شد و تسلیحات نظامی ضد هوایی که برای فروش به ایران در نظر گرفته شده بود، به برنامه های دیگری اختصاص یافت. تهران نیز علیه روسیه به جرم لغو قرارداد، در دادگاه قضائی بین المللی اقامه دعوی کرد. اما، اکنون، ایران بر اساس توافق های حاصل با روسیه، دعوی خود را پس می گیرد.

بلافاصله بعد از امضای فرمان مربوط به لغو تحریم های اعمالی علیه ایران توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، واشنگتن و البته، تل اویو در قبال دست یابی ایران به امکانات جدید تدافعی واکنش تندی نشان دادند. این رویداد در آوریل سال ٢٠١٥ میلادی، رخ داد. جوش ارنست، سخنگوی دولت رئیس جمهور آمریکا، در برنامه شبکه تلویزیونی اعلام کرد: «ما خبرهایی را مشاهده کرده ایم که به فروش احتمالی مجموعه «اس – ٣٠٠» به ایران مربوط می باشد. پیشتر، آمریکا نگرانی های خود را در این خصوص بیان کرده است». وی همچنین، خاطر نشان کرد که «به تازگی، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، نیز این فرصت را داشته است تا سرگئی لاوروف، همتای روسی خود، را از نگرانی های حاکم در خصوص این مسئله آگاه سازد».

اسرائیل نیز به شیوه خود، این تحول را تفسیر کرد. در تفسیر یووال اشتاینیتس، وزیر اطلاعات این رژیم، آمده است: «این ارسال ها ثابت می کنند که از رشد اقتصادی ایران که نتیجه لغو تحریم ها است، برای خرید سلاح استفاده خواهد شد». البته کسی هم تردیدی در آن نداشت که چشم انداز محروم شدن واشنگتن و تل اویو از امکان وارد آوردن ضربات سهمگین به ایران، در پی ارسال «فاووریت های» روسیه در ازای مجموعه توپخانه - موشکی «اس – ٣٠٠»، اکنون غیر تولیدی، ممکن نیست خوشایند این دو دولت باشد.

خانواده امروز در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رها شده است

خانواده امروز در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رها شده است
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: خانواده در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رها شده است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، رضا شریفی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی نگاهی دو جنبه ای به فرد و اجتماع دارد، ادامه داد: «در سطح خرد، افراد و نیازها را داریم که جامعه باید پاسخ گوی آن باشد و نسل جوان الگوهایی را برای زندگی انتخاب می کنند که در موضوع عفاف و حجاب تاثیر گذار است.»

وی الگوی تعامل و انتخاب در زندگی را موجب انتخاب سبک حجاب و عفاف موثر دانست و افزود: «بخشی الگوهای ما در تصمیم گیری هستند و الگوهای دیگر نیز بیرونی و تبلیغاتی اند که بخشی از آن نظیر مدگرایی ناظر بر رسانه های رقیب هستند.»

شریفی ادامه داد: «الگوهای مدگرایی در مردم تاثیر گذار است و باید با واقع بینی و درک عالمانه به تاثیر آن بپردازیم و وقتی نظام ارتباط با محرم و نامحرم و آحاد جامعه را تعریف می کنیم، یعنی ارزش های درونی مبنا قرار گرفته است.»

وی با بیان اینکه خانواده و دیگر نهادهای فرهنگ ساز در گسترش این فرهنگ موفق نیستد، گفت: «در مقابل رسانه بیگانه، رسانه ما باید در شکل دادن رفتارها تاثیر گذار باشد و در این بین نهاد خانواده نیز بسیار تاثیر گذار است و به نظر می رسد خانواده ها رها شده اند.»

در ادامه مریم ورزدار، عضو هیئت علمی دانشکده حضرت زینب(س) با اشاره به هفته حجاب و عفات تاکید کرد که نباید به این مقوله بصورت مناسبتی پرداخته شود و گفت: «باید دید آراستگی ظاهری که امنیت خاطر را برای همگان تامین می کند، چرا منجر به [مشکلات امروزی] شد!»

وی از حجاب زنان مسلمان که موجب اسلام آوردن بسیاری از زنان غیر مسلمان بوده و التزام درونی آنان برای حجاب یاد کرد و افزود: «باید حجاب و عفاف را بصورت پیام فرهنگی یا در فیلم های سینمایی مطرح کنیم ولی متاسفانه دغدغه ای در میان هنرمندان ما دیده نمی شود.»

ورزدار بخشی از فرهنگ غلط عفاف و حجاب را برآمده از فرهنگ بیگانه دانست و گفت: «ما اقدامی کاریکاتوری انجام دادیم و نتوانستیم کاری صحیح انجام دهیم؛ در صورتیکه جامعه بیگانه چنان طراحی کرده که نظام خانواده و اوقات فراغت ما را پوشش داده.»

سردار کارگر انتصاب سرلشکر رشید، امیر موسوی و سردار عبداللهی را تبریک گفت

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتصاب سردار سرلشکر رشید، امیر سرتیپ موسوی و سردار سرتیپ عبداللهی را تبریک گفت.
سردار کارگر انتصاب سرلشکر رشید، امیر موسوی و سردار عبداللهی را تبریک گفت
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به دنبال انتصاب سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به سِمَت فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی به‌عنوان جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی به سِمَت معاونت هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح؛ از سوی مقام معظم رهبری، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیام‌های تبریک جداگانه‌ای صادر کرد.

متن این پیام‌ها در ذیل آمده است.

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار دکتر غلامعلی رشید

فرمانده محترم قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از طرف فرمانده معظم کل قوا را به سمت فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا تلاش‌ها، زحمات و مجاهدت‌های خالصانه شما برادر بزرگوار و عزیز در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال حماسه، مقاومت و ایثار و پس از آن در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح نزد پروردگار متعال بی اجر و ثواب نخواهد بود.

انجام خدمت و تلاش صادقانه حضرتعالی در مسئولیت‌های خطیر و حساس فرماندهی قرارگاه فتح در عملیات بیت المقدس، فرماندهی عملیات قرارگاه مرکزی سپاه، معاونت اطلاعات و عملیات ستادکل و در نهایت جانشینی ریاست محترم ستادکل نیروهای مسلح توفیقی بوده که با فضل الهی به سر منزل مقصود رساندید.

امید است با عنایت حق تعالی و در سایه‌ی توجهات حضرت امام زمان(عج) و تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) در سنگر دیگر خدمت و انجام وظیفه موفق و منصور باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

***

برادر ارجمند امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی

جانشین محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض مسئولیت مهم و بزرگ جانشینی ریاست ستادکل نیروهای مسلح در ایام مبارک عید فطر، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی می‌باشد.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در فرماندهی تیپ دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)، فرماندهی قرارگاه شرق آجا، معاونت آموزش نیروی زمینی ارتش، معاونت طرح و برنامه و بودجه و جانشینی اداره عملیات، ریاست ستاد مشترک ارتش و در نهایت جانشینی فرمانده کل ارتش شما را در زمره مدیران توانمند و شایسته همراه با تجربیات گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقا و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان(عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) همراه با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

***

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی

معاون محترم هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌ شک شما از ستارگان دوران دفاع مقدس بوده‌اید و در سمت‌های مهم فرماندهی لشکر قدس، جانشینی ناجا، استانداری گیلان و سمنان، معاونت امنیتی وزارت کشور و معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح و تجربیات گرانقدری را اندوخته‌اید پشتوانه بسیار محکم و ارزشمندی را در ادامه مسیر خدمت به نظام‌مندی جمهوری اسلامی در سنگر جدید خواهید داشت.

یقینا با تلاش و اقدام جهادگونه شما برادر مجاهد و انقلابی و همکاران محترم در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح، اقتدار و عظمت و توانمندی دفاعی انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی(ره) و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیة‌الله الاعظم امام زمان(عج) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستاریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

خبر مرگ رجوی!


سازمان منافقین روزگاری در عراق، دست ‌در دست خون‌آشامی گذاشتند که شهوت رهبری داشت و امروز، با مدعیان دروغینی که با دلارهای‌نفتی، اندک آبرویی برای خود خریده‌اند و خود را خادم حرمین ‌شریفین می‌خوانند اما دستان‌شان تا مرفق به خون انسان‌های بی‌گناه بسیاری آلوده است، هم‌پیمان شده‌اند.
به گزارش نامه نیوز، خیانت در ذات منافقین است. فرقی ندارد که ارباب، صدام‌ ‌باشد یا سلمان‌سعودی یا هر بیگانه حریصی که چشمان ناپاکش به خاک، عزت، شرافت و ملیت ایران و ایرانی دوخته شده باشد‍. شاید «مسعود ‌رجوی» که روزگاری به خاطر تکرر ازدواج‌های سیاسی و سازمانی، با اشرف‌رجوی، فیروزه ‌بنی‌صدر و مریم‌ قجرعضدانلو به داماد همیشه در حجله شهره شده بود، برای هزاران خون بی‌گناهی که بر دامانش نوشته شده، به هیچ دادگاه صالحه‌ای جواب پس نداد و شاید، بازماندگان باورکنند که «عدالت» جایی در عراق ‌عرب، به همراه ابوتراب‌ (ع) دفن شد اما «مرگ» تنها عدالتی است که نمی‌توان در آن تردید کرد!

ارباب سعودی مرگ «مسعود» را افشا کرد!

آنچه شنبه شب، از تلویزیون‌ العربیه، به‌طور زنده و مستقیم از پاریس پخش شد، سند دیگری بود بر رسوایی سازمانی که بعد از غیبت ۱۲ ساله رهبرش از انظارعمومی، خبر مرگش را ارباب سعودی‌اش، رسانه‌ای کرد! نشست سالانه منافقین در پاریس، امسال سخنران ویژه‌ای داشت؛ «ترکی ‌الفیصل» شاهزاده ‌سعودی، رئیس سابق سازمان ‌اطلاعات ‌عربستان و سفیر سابق سعودی در بریتانیا و ایالات‌ متحده، به پاریس رفته بود تا کوس رسوایی «مجاهدین» را بار دیگر از بام فروبیندازد! اما عجب است از بلاهت و حماقت « منافقینی» که در طول سال‌ها نفهمیدند که مزدور اربابانی بودند که وقتی برای رسیدن به اهداف خود، از آنها حسن ‌استفاده را کردند، همچون جُل‌کهنه‌ای آنان را دور خواهند انداخت!

اما ترکی ‌الفیصل، شنبه‌شب با اعلام حمایت رسمی از منافقین، دو بار خطاب به مریم ‌‌قجر عضدانلو که در انقلاب ایدئولوژیک سازمان در دهه‌ شصت از شوهرش، مهدی ‌ابریشم‌چی جدا و فی‌الفور به نکاح مسعود ‌رجوی درآمد، از شوهر او با عنوان «مرحوم» یاد کرد. آن‌طور که شبکه خبری پرس‌تی‌وی در ویدئویی منتشر شده از این نشست گزارش می‌دهد، مترجم نشست از اشاره به واژه مرحوم، خودداری می‌کند. همچنین، در هر دوباری که الفیصل از مسعود رجوی با پیشوند «مرحوم» یاد می‌کند، حضار او را تشویق می‌کنند!

این امر به دو حالت دلالت می‌کند: نخست آنکه اعضای سازمان که در این نشست حضور داشتند، از مرگ رهبر خود مطلع بوده‌اند و با این وجود، در زمان نام بردن از او، صدای تشویق بلند می‌شود! دومین حالت آن است که اعضای بی‌خبر سازمان، با شنیدن خبر مرگ «برادر مسعود» در شوک و بهت فرورفته‌اند! اما ترکی ‌الفیصل، با زهر زبانش ثابت کرد که آل‌سعود کینه‌ از ایران به دل دارند. او حمایت همه‌جانبه دولت متبوعش را از منافقین اعلام کرد و گفت: «مبارزه شما دیر یا زود به هدف خود خواهد رسید و ما به عنوان جهان اسلام، از صمیم قلب در کنار شما ایستاده‌ایم. از شما حمایت کرده و از خدا می‌خواهیم شما را یاری کند!» این کلام مردی است که دولتش با افروختن آتش جنگ در کشورهای مسلمان عراق، سوریه و یمن، خون بی‌گناهان بسیاری را بر گردن دارد!

واکنش ایران به اظهارات سخیف ترکی الفیصل

سخنان مفتضحانه ترکی ‌الفیصل، درحمایت از منافقین درحالی منتشر شد که دولت خودکامه بحرین نیز در هفته گذشته، حمایت خود را از منافقین اعلام کرده بود. بر این اساس، روزیکشنبه، یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه حضور رئیس سابق دستگاه ‌اطلاعاتی عربستان در نشست منافقین در پاریس را نشانه‌ای از استیصال دولت عربستان و نمونه‌ جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی دانست.

یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه با اشاره به نمایش خیابانی تروریست‌های ورشکسته با استفاده از تظاهرکنندگان اجاره‌ای در پاریس و حضور و سخنرانی یک مقام سابق امنیتی سعودی در جمع آنان به خبرنگاران گفت: از پدر طالبان و القاعده و شریک صهیونیست‌ها بعید نبود که استیصال دولت خود را با نمونه جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در نشست ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش گذارد.

او افزود: اوج درماندگی تروریست‌ها و حامیان پیدا و پنهان‌شان در این نمایش که برای دلداری دادن به یکدیگر گردآوری شدند زمانی بود که از آرزوهای موهوم خود سخن گفتند. این منبع خاطرنشان کرد: واماندگی سعودی‌ها و تمسک و توسل‌شان به تروریست‌های شناسنامه‌دار در این معرکه‌گیری نشان می‌دهد برای آنان همانطور که در عراق و سوریه و یمن نشان داده‌اند تروریسم و تروریست‌ها ابزاری برای پیشبرد اهداف‌شان علیه کشورهای مسلمان منطقه است.

سردارشریف: آل‌سعود به زودی به ملاقات سرکرده منافقین می‌رود!

مسئول روابط ‌عمومی‌کل‌ سپاه، همزبانی و هم‌راستایی آل‌سعود و منافقین در نمایش خیابانی پاریس را نشانه مشارکت و همدستی رژیم ‌سعودی در جنایات تروریستی منافقین علیه ملت ایران دانست و تاکید کرد: تلاش رسانه‌های بیگانه و سعودی‌ها برای احیای منافقین محکوم به شکست است. سردار رمضان‌شریف با اشاره به حضور و اظهارات وقیحانه ترکی ‌الفیصل، گفت: حضور رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی‌ و امنیتی آل‌سعود در میتینگ منافقین در پاریس و همزبانی و همراهی با آنان نشان از پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم ‌سعوی علیه انقلاب ‌اسلامی و ملت ایران داشته و پس از سال‌ها، پشت صحنه معرکه‌گیری دشمنان نظام را برملا می‌سازد.

سردارشریف رویاهای بر بادرفته منافقین و آرزوهای دست‌نیافتنی آل‌سعود درباره ایران را واقعیتی انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: قرائن و تایید ترکی‌الفیصل نشان می‌دهد همان‌گونه که سرکرده منافقین از عمق غصه و کینه نسبت به پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران دق کرده و مرده است، آل‌سعود هم محتضری است که به زودی به ملاقات سرکرده منفور منافقین خواهد رفت. از سوی دیگر، مشاور فرمانده سپاه‌ پاسداران در واکنش به حضور شاهزاده‌ سعودی در نشست سالانه منافقین، گفت: حضور ترکی ‌الفیصل در مراسم گروهک منافقین، دم‌ خروس بود که از رژیم مستبد آل‌سعود بیرون زد و ماهیت تروریستی آن را بیش از گذشته نشان داد. حمیدرضا‌ مقدم‌فر با بیان اینکه رژیم آل‌سعود از ماهیتی کاملا تروریستی برخوردار است که جنگ‌های نیابتی را به عنوان یک آلت دست برای صهیونیست‌ها و آمریکا دنبال می‌کند، افزود: امروز می‌بینیم با وجود آنکه ماهیت تروریستی منافقین برای همگان آشکارشده، آنها درحمایت کامل آل‌سعود قرار گرفته‌اند.

پیام محسن‌رضایی به آل‌سعود/ اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود باقی نمیگذاریم


محسن رضایی خطاب به آل سعود در صفحه اینستاگرامش نوشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی خطاب به آل سعود در صفحه اینستاگرامش نوشت: دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود باقی نمیگذاریم؛ دولت عربستان را مسئول ترورهای منافقین و ضدانقلاب می‌دانیم و اسنادش را جمع‌آوری کردیم.

 

اشتراک گذاری در تلگرام