سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

سرزندگی

سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی

خبر مرگ رجوی!


سازمان منافقین روزگاری در عراق، دست ‌در دست خون‌آشامی گذاشتند که شهوت رهبری داشت و امروز، با مدعیان دروغینی که با دلارهای‌نفتی، اندک آبرویی برای خود خریده‌اند و خود را خادم حرمین ‌شریفین می‌خوانند اما دستان‌شان تا مرفق به خون انسان‌های بی‌گناه بسیاری آلوده است، هم‌پیمان شده‌اند.
به گزارش نامه نیوز، خیانت در ذات منافقین است. فرقی ندارد که ارباب، صدام‌ ‌باشد یا سلمان‌سعودی یا هر بیگانه حریصی که چشمان ناپاکش به خاک، عزت، شرافت و ملیت ایران و ایرانی دوخته شده باشد‍. شاید «مسعود ‌رجوی» که روزگاری به خاطر تکرر ازدواج‌های سیاسی و سازمانی، با اشرف‌رجوی، فیروزه ‌بنی‌صدر و مریم‌ قجرعضدانلو به داماد همیشه در حجله شهره شده بود، برای هزاران خون بی‌گناهی که بر دامانش نوشته شده، به هیچ دادگاه صالحه‌ای جواب پس نداد و شاید، بازماندگان باورکنند که «عدالت» جایی در عراق ‌عرب، به همراه ابوتراب‌ (ع) دفن شد اما «مرگ» تنها عدالتی است که نمی‌توان در آن تردید کرد!

ارباب سعودی مرگ «مسعود» را افشا کرد!

آنچه شنبه شب، از تلویزیون‌ العربیه، به‌طور زنده و مستقیم از پاریس پخش شد، سند دیگری بود بر رسوایی سازمانی که بعد از غیبت ۱۲ ساله رهبرش از انظارعمومی، خبر مرگش را ارباب سعودی‌اش، رسانه‌ای کرد! نشست سالانه منافقین در پاریس، امسال سخنران ویژه‌ای داشت؛ «ترکی ‌الفیصل» شاهزاده ‌سعودی، رئیس سابق سازمان ‌اطلاعات ‌عربستان و سفیر سابق سعودی در بریتانیا و ایالات‌ متحده، به پاریس رفته بود تا کوس رسوایی «مجاهدین» را بار دیگر از بام فروبیندازد! اما عجب است از بلاهت و حماقت « منافقینی» که در طول سال‌ها نفهمیدند که مزدور اربابانی بودند که وقتی برای رسیدن به اهداف خود، از آنها حسن ‌استفاده را کردند، همچون جُل‌کهنه‌ای آنان را دور خواهند انداخت!

اما ترکی ‌الفیصل، شنبه‌شب با اعلام حمایت رسمی از منافقین، دو بار خطاب به مریم ‌‌قجر عضدانلو که در انقلاب ایدئولوژیک سازمان در دهه‌ شصت از شوهرش، مهدی ‌ابریشم‌چی جدا و فی‌الفور به نکاح مسعود ‌رجوی درآمد، از شوهر او با عنوان «مرحوم» یاد کرد. آن‌طور که شبکه خبری پرس‌تی‌وی در ویدئویی منتشر شده از این نشست گزارش می‌دهد، مترجم نشست از اشاره به واژه مرحوم، خودداری می‌کند. همچنین، در هر دوباری که الفیصل از مسعود رجوی با پیشوند «مرحوم» یاد می‌کند، حضار او را تشویق می‌کنند!

این امر به دو حالت دلالت می‌کند: نخست آنکه اعضای سازمان که در این نشست حضور داشتند، از مرگ رهبر خود مطلع بوده‌اند و با این وجود، در زمان نام بردن از او، صدای تشویق بلند می‌شود! دومین حالت آن است که اعضای بی‌خبر سازمان، با شنیدن خبر مرگ «برادر مسعود» در شوک و بهت فرورفته‌اند! اما ترکی ‌الفیصل، با زهر زبانش ثابت کرد که آل‌سعود کینه‌ از ایران به دل دارند. او حمایت همه‌جانبه دولت متبوعش را از منافقین اعلام کرد و گفت: «مبارزه شما دیر یا زود به هدف خود خواهد رسید و ما به عنوان جهان اسلام، از صمیم قلب در کنار شما ایستاده‌ایم. از شما حمایت کرده و از خدا می‌خواهیم شما را یاری کند!» این کلام مردی است که دولتش با افروختن آتش جنگ در کشورهای مسلمان عراق، سوریه و یمن، خون بی‌گناهان بسیاری را بر گردن دارد!

واکنش ایران به اظهارات سخیف ترکی الفیصل

سخنان مفتضحانه ترکی ‌الفیصل، درحمایت از منافقین درحالی منتشر شد که دولت خودکامه بحرین نیز در هفته گذشته، حمایت خود را از منافقین اعلام کرده بود. بر این اساس، روزیکشنبه، یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه حضور رئیس سابق دستگاه ‌اطلاعاتی عربستان در نشست منافقین در پاریس را نشانه‌ای از استیصال دولت عربستان و نمونه‌ جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی دانست.

یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه با اشاره به نمایش خیابانی تروریست‌های ورشکسته با استفاده از تظاهرکنندگان اجاره‌ای در پاریس و حضور و سخنرانی یک مقام سابق امنیتی سعودی در جمع آنان به خبرنگاران گفت: از پدر طالبان و القاعده و شریک صهیونیست‌ها بعید نبود که استیصال دولت خود را با نمونه جدیدی از وقاحت و بلاهت سیاسی با شرکت در نشست ورشکستگان مزدور تروریست به نمایش گذارد.

او افزود: اوج درماندگی تروریست‌ها و حامیان پیدا و پنهان‌شان در این نمایش که برای دلداری دادن به یکدیگر گردآوری شدند زمانی بود که از آرزوهای موهوم خود سخن گفتند. این منبع خاطرنشان کرد: واماندگی سعودی‌ها و تمسک و توسل‌شان به تروریست‌های شناسنامه‌دار در این معرکه‌گیری نشان می‌دهد برای آنان همانطور که در عراق و سوریه و یمن نشان داده‌اند تروریسم و تروریست‌ها ابزاری برای پیشبرد اهداف‌شان علیه کشورهای مسلمان منطقه است.

سردارشریف: آل‌سعود به زودی به ملاقات سرکرده منافقین می‌رود!

مسئول روابط ‌عمومی‌کل‌ سپاه، همزبانی و هم‌راستایی آل‌سعود و منافقین در نمایش خیابانی پاریس را نشانه مشارکت و همدستی رژیم ‌سعودی در جنایات تروریستی منافقین علیه ملت ایران دانست و تاکید کرد: تلاش رسانه‌های بیگانه و سعودی‌ها برای احیای منافقین محکوم به شکست است. سردار رمضان‌شریف با اشاره به حضور و اظهارات وقیحانه ترکی ‌الفیصل، گفت: حضور رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی‌ و امنیتی آل‌سعود در میتینگ منافقین در پاریس و همزبانی و همراهی با آنان نشان از پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم ‌سعوی علیه انقلاب ‌اسلامی و ملت ایران داشته و پس از سال‌ها، پشت صحنه معرکه‌گیری دشمنان نظام را برملا می‌سازد.

سردارشریف رویاهای بر بادرفته منافقین و آرزوهای دست‌نیافتنی آل‌سعود درباره ایران را واقعیتی انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: قرائن و تایید ترکی‌الفیصل نشان می‌دهد همان‌گونه که سرکرده منافقین از عمق غصه و کینه نسبت به پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران دق کرده و مرده است، آل‌سعود هم محتضری است که به زودی به ملاقات سرکرده منفور منافقین خواهد رفت. از سوی دیگر، مشاور فرمانده سپاه‌ پاسداران در واکنش به حضور شاهزاده‌ سعودی در نشست سالانه منافقین، گفت: حضور ترکی ‌الفیصل در مراسم گروهک منافقین، دم‌ خروس بود که از رژیم مستبد آل‌سعود بیرون زد و ماهیت تروریستی آن را بیش از گذشته نشان داد. حمیدرضا‌ مقدم‌فر با بیان اینکه رژیم آل‌سعود از ماهیتی کاملا تروریستی برخوردار است که جنگ‌های نیابتی را به عنوان یک آلت دست برای صهیونیست‌ها و آمریکا دنبال می‌کند، افزود: امروز می‌بینیم با وجود آنکه ماهیت تروریستی منافقین برای همگان آشکارشده، آنها درحمایت کامل آل‌سعود قرار گرفته‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.